Post by bowssobpoehampni on Mar 4, 2022 15:55:06 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheat kode glitch nøgler ▞▞▞
▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
Er et fantastisk spil, men matchmaking er ret dårligt. Vil give dig 2 kastkammerater og sætte dig mod en mortis og edgar, eller give dig en mortis og edgar og sætte dig mod bull eller shelly. Det er ret svært at få mange trofæer forbi 600 eller 700 uden holdkammerater på grund af dette. Medmindre du absolut kan bære dit hold, er det stort set umuligt at komme igennem guld eller diamant i Power League, igen på grund af matchmaking.
Fantastisk spil! I burde alle installere dette, det underholder mig 24/7, når jeg har brug for det. Det svigter mig aldrig uanset hvad, den eneste dårlige ting er, at den siger, at jeg ikke har noget internet, når jeg har internet.
Fantastisk spil! Jeg elsker karaktererne. Det er bare, at hver gang jeg deltager i et spil, står der, at jeg har afbrudt forbindelsen, og lige nu har det forbudt mig. Jeg ville ønske, at dette snart kan rettes.
Sådan downloades Brawl Stars til pc - Trucos & Descargas
Idk, hvis det kun er mig, men brawl stars er meget laggy, siden opdateringen kom, og min wifi er god og det hele, men nu er det lidt surt, at jeg ikke kan spille bc of the lag :/. Så få det rettet!
Sjovt spil at spille i starten. Denne opdatering burde være kommet med en plads til din pung
Jeg elsker dette spil, og det er personligt min favorit blandt alle de apps, jeg har. Men der er nogle ting, der skal afklares for at gøre spillet egnet til alle, selv F2P. Ædelstene er normalt problemet. Når først en ny brawler er låst op, er især en brawler, der lige er blevet frigivet, på et virkelig lavt niveau. Nogle mennesker kan lide at maksimere deres slagsmål efter at have låst dem op og bøjer sig på alle andre, hvilket får dem til at rase og holde op.
Supercell skal rette teaming i showdown. Ellers er det et godt spil.
Dette er et rigtig sjovt spil at spille med venner. Der er heller ingen annoncer på dette spil. Jeg anbefaler at få dette spil. Tro mig, du vil ikke blive ked af dette spil. Du kan også logge på supercell og spille andre supercell-spil med venner.
Jeg er helt vild med dette spil, men forbindelsen er forfærdelig. Jeg har perfekt wifi, der kan køre fortnite, men 1 ud af 4 spil halter mit spil. I indlæsningsskærmen for at komme ind i et spil, stopper det ved 100 %, og jeg skal enten vente 30 sekunder eller genstarte brawl stars to gange. På det tidspunkt mistede jeg trofæer. Hvis jeg venter de tredive sekunder, går jeg ind i spillet for at finde ud af, at jeg allerede er død, eller jeg er i live, men forsinkelsen gør spillet uspilleligt. Ret venligst
Call of Duty: Black Ops 2 får en overraskende live-action ...
Har spillet siden lanceringen. Det dyreste SC-spil, du nogensinde vil spille. RNG er hård i dette spil, og det er ikke rigtig sjovt at betale 30-50$ for en karakter, og den måde, de sætter drop raterne op, betyder, at du måske aldrig får et højt drop. På grund af kampens opsætning kan du møde en P2P-spiller, der vil have en STOR fordel i forhold til dig. Jeg var næsten maxet, og med niveaudækslet fjernede det det sjove ved den investerede tid. Nulstillingen af trofæer gør det svært at blive investeret, da du mister belønningen for fremskridt.
Retard spil
Lmao 5 stjerner fra mig
FANTASTISK SPIL! Da jeg så dette spil første gang, tænkte jeg, at det ikke ville være så godt for mig. Men da jeg spillede dette spil... var alt fantastisk! Spillet var glat, jeg lavede clutch-spil, der var meget sjove. Så det viste sig at være fantastisk🤩. Folk siger, at nogle mennesker er snydere, men deres eneste guder i spillet. Jeg vil anbefale dig at installere det, fordi det er meget sjovt og aktivt. Vil ikke lyve det er lidt p2w
REDIGERET for at tilføje, at intet er ændret. Forbindelsesproblemerne ser ud til at være blevet endnu værre, hvis det er muligt. LØS DETTE PROBLEM. Forbindelsesproblemerne under gameplay er et stort problem. Spillere taber spil, og de bliver straffet og mister trofæer, fordi de konstant fryser på grund af forbindelsesfejl under kamp. Jeg vil ikke bruge flere penge på dette spil, før forbindelsesproblemerne er løst. Jeg opdaterer min vurdering, når dette problem er løst!
Wifi afbrudt uden grund så mange gange, gør det til et af de mest bedrageriske spil, jeg nogensinde har spillet
Brawl Stars Akcijske igre ygs
Dette spil var så godt før, da du havde alle kort til rådighed, og du kunne spille, hvad du ville nu, hvis du vil spille dit yndlingskort, det er kun tilgængeligt i en time, hvilket jeg ikke kan lide. Jeg kunne godt lide vollybrall, og de fjernede det, og på det seneste har de holdt vedligeholdelsespauser i timevis hver eneste dag!
Det er et sjovt spil, men det bliver hurtigt kedeligt
RETT DINE SERVERE! For guds skyld kan jeg ikke engang spille mere, fordi jeg har konstante wifi-problemer, frygtelig forsinkelse, fejl og kontroller. Jeg har en ny telefon og 5g wifi helt klart ikke problemet. Supercell ved du bedre. Tid til rent faktisk at gøre dit arbejde og ordne dine spil
Virkelig sjovt og indtil videre ser spillet ud til at være meget velafbalanceret med hensyn til karakterer og matchmaking. Betal for at vinde ser ikke ud til at gælde på grund af den gode matchmaking, spiltilstande og karakterstrategier; i hvert fald i de tidlige stadier af spillet. Tiden vil vise, om det holder stik, men jeg har det meget sjovt indtil videre.
Brawl Stars til iPhone, alt hvad du behøver at vide, før du ...
jeg kan lide spillet :-)
2021 Gadgets har virkelig gjort meta kaotisk. Brawl Pass er super uretfærdigt, og returner venligst ædelstene i æsker. Netværkets ydeevne er pinligt i slagsmål. Sjovt spil, uspillelige ulemper. 2022: Stadig det samme, bortset fra netværksproblemer og forsinkelse er på en eller anden måde værre end før.
Meget sjovt til tidsfordriv
Brawl Stars Akcja mdr
Godt spil det er sjovt men når man kommer ed nogen der er meget dårligere èn en selv kan det være unfair Også så er det måske lidt bedre vis alle får en højere brawler chance
Det er et rigtig sjovt spil og underholdende og virkelig fede skins, og der er mange forskellige seje spillere, du kan købe eller låse op, og du kan låse op for forskellige modes, så ja, det kan klart anbefales at få det, men hvis du ikke går glip af noget
Meget sjovt, og selvom det er meget langsommere, er det muligt at spille dette uden at bruge penge. Om det er dog det faktum, at ædelstene ikke kan tjenes fra æsker. Tilføj dette til de ekstremt dyre ting i butikken, og det føles som om spillet presser dig til at betale penge for at få ædelstene til at låse op for alle de gode ting. Der er også nogle gange, hvor jeg bare ikke får noget ud af kasser overhovedet. Jeg åbner boks efter boks, og den eneste slagsmål, jeg har fået denne sæson, er Mortis.
Brawl Stars Acción dzjx
Dette er et af de bedste spil, fordi der altid er opdateringer snart, og der er nye slagsmålere hver 1-4 måned. Jeg synes, det er et fantastisk spil, som du bør downloade!
Det er sjovt at lege med venner
Cooking Yummy-Restaurant Game Аркады vgl
[HOT] : Den fænomenale succes med Roblox, Minecraft og Brawl Stars online videospil ... og onlinebutikker gennem brætspil, actionfigurer og udstoppede dyr.
Brawl Stars Екшън xkb
Brawl stars er et meget godt spil at underholde og tage fri af din dag, men i dag bliver det så meget komplekst. De første holdkammerater, jeg forstår, kan ikke alle være ved telefonen, men HALVDELEN TIDEN STÅR DE BARE AT HJÆLPE, og med power league ( medmindre du er rig på powerpoints) skal du spille 60 eller 30 kampe BARE for at du kan få et skin, som du skal betale for, f.eks. gøre det gratis og m.fl., der holdt mig i gang efter at have hørt om, og hvornår jeg endelig fik alle gevinsterne kommer for at finde ud af at jeg betaler 25000 jeg stopper
Sjovt at lege med venner, men bliver kedeligt efter et stykke tid alene, men hold det bare downloadet
Sjovt spil, men de tager nu ting fra dig, som du allerede har købt eller tjent, og nu skal du have dem igen. Jeg synes, det er kriminelt og rovdyr og i det mindste forkert og uetisk. De bør undersøges, især når rigtige penge er involveret.
Den nye opdatering har mange fejl. Når du er i en kamp og skyder nogen, går kuglerne lige igennem dem. Spillere skyder gennem vægge. Og det kan jeg ikke lide. de gjorde alle vores folk til en power9, da de var 10. Jeg brugte over $300 på at udjævne mine folk op til 10. alle sammen et niveau 9, siden opdateringen skete. Det er slet ikke fair. nu ser det ud til, at de bare vil have flere penge for hver opdatering. Ret fejlen. Jeg vil have mine penge tilbage.
Dette spil er så sjovt! Jeg spiller det hver dag og keder mig aldrig. Det har mange spillere, og du kan endda oprette et hold! Du kan spille når du vil, det bedste er, DU SKAL IKKE BRUGE HJERTER, HVIS DU TABER ET SPIL!! Du spiller bare! Du kan opgradere og ændre dine karakterer! Jeg bruger timevis på bare at spille, jeg forstår ikke hvordan ingen i mit hus spiller dette fantastiske spil! Min FAVORIT karakter er Nita og hendes bjørn. Dette er det bedste, jeg håber, at mange mennesker finder dette spil interessant og kedsomhed, som jeg gør!
Jeg syndes at spillet er rigtig sjovt og god underholdning. Man kan dog blive lidt frastedt til at bruge penge
Brawl Stars ஆக்ஷன் rzm
Meget løn for at vinde nu. Tilføjet så mange boostere og opgraderinger, som du kan købe med irl, at hvis du ikke har dem, taber du let kampen. Du er blevet advaret
Hed slagsmålsstatistikker lad mig spille slagsmålsstatistikker
Mønter vundet og eller optjent i spillet kan for mig ikke overføres til amerikansk og japansk valuta. Det er heller ikke let tilgængeligt at overføre sådanne midler inden for spillet for mig. Jeg modtager ikke noget af værdi, hver gang jeg åbner en slagsmålsboks. Jeg kan ikke overføre mine jems fra mine andre supercell-spil (som jeg har forbindelse til) til dette spil. Mine holdkammerater er ikke dedikerede til at vinde, ikke en god app for mig.
Gud spil
Den seneste opdatering ødelagde chancerne for at få legendariske slagsmål og tilføjede 6 år til den tid, det ville tage at maks. have en konto. Opdatering: Net-koden er også på en eller anden måde blevet værre. Dette spil er plaget af forsinkelse.
Stars, Brawl Stars, Videospil, Beat em Up, Boss, Clash Of Clans, Clash Royale, Kairostime Brawl Stars, Super Smash Bros Brawl, Youtube, Tegneserie, Action
Download Brawl Stars In Any Country!! (Supercell's New ...
Det er et sjovt spil, jeg kan virkelig godt lide det. Det er bare de store slagsmål og megabokse, der er umulige at få slåskampe fra. Jeg har sikkert åbnet 3 eller 4 mega kasser på en dag og har ikke fået en god slagsmål! Det er ikke rimeligt.